Dəyişdirilmə və qaytarılma qaydaları
Zəmanət xidmətinəistehsalçının zavod tərəfindən müəyyən edilmiş istismar qaydalarına riayətetməsi şərti ilə istehsal prosesi zamanı yaranan zavod qüsurlarının ödənişsizaradan qaldırılması aid edilir. Məhsulların zəmanət müddəti və zamanətmüddətindən sonrakı xidmətləri, müvafiq səlahiyyətlərə malik olan xüsusi servismərkəzlərində həyata keçirilir.
Lazımi keyfiyyətliqeyri-ərzaq malı öz formasına, ölçüsünə, fasonuna, rənginə görə istehlakçıyayaramırsa və ya digər səbəblərə görə təyinatı üzrə istifadə oluna bilməzsə,istehlakçı onu alındığı yerdən malın alınma günü sayılmamaq şərti ilə 14 günərzində lazımı keyfiyyətli mala dəyişdirmək hüququna malikdir. Əgər məhsulgigiyena sinfinə aiddirsə, məhsul istifadə olunduğu halda və ya üzərində heçbir qüsur aşkarlanmasa belə, məhsulun qaytarılması həyata keçirilmir.
Eyni zamanda malıdəyişdirmə anında satışda uyğun mal yoxdursa, istehlakçının dəyəri yenidənhesablamaqla, istənilən başqa bir malı almaq və ya qaytarılan malın dəyəriməbləğində pulu götürmək, ya da satışa uyğun mal gələn kimi onu dəyişdirməkhüququ vardır.
“Music Gallery”mağazalar şəbəkəsindən alınan bütün məhsulların zəmanət müddəti istehsalçışirkətin müəyyən etdiyi və alınan məhsulun növündən asılı olaraq 12 (on iki)aydan 36 (otuz altı) ayadək təşkil edir.
1. Zəmanət “Music Gallery” mağazalar şəbəkəsindəalınan bütün məhsullara şamil olunur.
2. İstehlakçınınzəmanət müddəti olan mallar üzrə tələbinə düzgün tərtib edilmiş zəmanət talonu,malın passportu, nişanlanma kağızı və ya mala əlavə olunan digər sənədlərəəsasən baxılır.Qeyd edilən sənədlərin hər hansı biri təqdim edildiyi zaman məhsul servis mərkəzinə qəbul olunur.
3. Zəmanət müddəti ərzində Alıcı lazımi keyfiyyətdəolmayan malı geri qaytara və ya aşağıdakı tələblərdən birini irəli sürə bilər:
- malınqüsurlarının “Music Gallery”nin hesabına aradan qaldırılmasını və ya qüsurlarınaradan qaldırılması üçün çəkdiyi xərclərin əvəzini ödənilməsini;
- satışqiymətini uyğun məbləğdə azaltmağı;
- malınhəmin dəyərdə olan mal ilə dəyişdirilməsini;
İriqabaritli və ağırçəkili malların Alıcıdan “Music Gallery”ə qaytarılması və dəyişdirilərəkyenidən Alıcıya çatdırılması “Music Gallery”nin hesabına həyata keçirilir.
4. Müvafiq təmir sənədləri və ehtiyat hissələri olduğu halda zəmanətli təmirin maksimal müddəti 14 gün təşkil edir. Əgər məhsulun ehtiyat hissəsi servis mərkəzində olmazsa, bu halda tərəflərin razılığı ilə müəyyən edilmiş müddətdə təmir həyata keçirilə bilər.
5. Zəmanətli xidmət aşağıdakı hallardayerinə yetirilmir:
- Təlimatvə istismar şərtlərinə riayət olunmaması səbəbindən əmələ gəlmiş nasazlıqlar vəhəmçinin ev-məişət avadanlıqlarının təyinatı üzrə istifadə edilmədiyi zaman(ofislərdə, xəstəxanalarda, restoranlarda və s. istifadə zamanı);
- Zəmanətmüddəti bitdiyi zaman (avadanlıq zəmanətdən sonrakı tarif üzrə təmir edilir);
- Zəmanətisübut edən sənəd olmadıqda;
- “MusicGallery” mağazalar şəbəkəsindən alınmayan məhsulların təqdim edildiyi halda;
- Elektrikşəbəkəsində əmələ gəlmiş nasazlıqlar səbəbi ilə (qısaqapanma, cərəyanınqeyri-stabil olması və s. hallarında);
- Həmdaxilində, həm də xaricində mexaniki zədələnmələr baş verdiyi zaman, həmçinin səlahiyyətsizaçılma və yaxud öncədən təmir etmə izləri olduqda;
- Avadanlığıniçərisinə kənar əşyalar və yaxud mayenin düşdüyü təqdirdə əmələ gəlmişnasazlıqlar zamanı.
6.Zəmanətli təmir aşağıdakılara şamil edilmir:
- Adaptervə kənar cərəyan mənbələrinin digər elementlərinə, daxili elektrik, kimyəvi cərəyanmənbələrinə (batareya və akkumulyator), birləşdirici naqillərin daxili və kənarzədələnmələrinə;
- Kanalvə mikşer pultları kimi idarəetmə elementlərinə (əgər onların nasazlığı təbiiistismar zamanı və ya istismar zamanı kirləndiyinə görə baş veribsə);
- Dinamiklərə(əgər onların nasazlığı müəyyən edilmiş istismar normalarından artıq yüklənmə vəya mexaniki təsir ilə əlaqədar əmələ gəlmişdirsə);
- Müxtəlif sərf edilən materiallara (qulaqlıqlar, maqnit elementləri,disklər, pultlar, mikrofonlar və s.)
- Proqram təminatı və əməliyyat sistemlərinə, kartriclərə və çapbaşlıqlarına.
7. Servis mərkəzi və satıcı şirkət avadanlığın təbii hadisə, fəlakətvə s. nəticəsində sıradan çıxmasına görə zəmanət təmiri üzrə məsuliyyətdaşımır.
8. Zəmanətli təmiraparılarkən malın zəmanət müddəti onun təmirdə olduğu müddət qədər uzadılır.Həmin müddət qüsurların aradan qaldırılması üçün tələb irəli sürüldüyü gündənhesablanır. Mal dəyişdirilərsə zəmanət müddəti dəyişdirilmə günündən etibarənyenidən hesablanır.
9.Təmiri mümkün olmayan avadanlıqların dəyişdirilməsi servis mərkəzinin rəyi əsasındahəyata keçirilir.
10.Paltaryuyan və qabyuyan maşınlar, soyuducular, quruducular kimi avadanlıqlara zəmanət,yalnız quraşdırmanı “Music Gallery” servis mərkəzinin mütəxəssisləri tərəfindənhəyata keçirildiyi təqdirdə verilir.
11. Zəmanət talonu itirildikdə nüsxəsi verilmir.
12. Zəmanətli təmir (xidmət) yalnız elektron musiqi alətlərinəşamil edilir (klaviona, sintezator, aktiv səsgücləndiricilər, mikşer, elektronbarabanların prosessoru, mikrofonların qəbuledicisi).
Elektron gitara vəskripkalara zəmanət verilmir.