Kontakt aşağıdakı sifariş vermə üsullarını təklif edir:
1. Səbət vasitəsilə: Məhsulları seçdikdən sonra onları səbətə əlavə et, tərkibini yoxla və «Sifarişi rəsmiləşdir» düyməsini bas. Daha sonra bütün zəruri məlumatları doldurub «Sifarişi təsdiqlə» düyməsini basmalısan. Bundan sonra operatorumuz səninlə əlaqə saxlayaraq sifarişi qeydə alacaq. 2. LiveChat vasitəsilə: Çatı açdıqdan sonra bizə yaza bilərsən. Biz sənə seçimində kömək edəcəyik, bütün suallarına cavab verəcəyik və sifarişi rəsmiləşdirəcəyik. 3. Telefon vasitəsilə: *6060 nömrəsinə zəng edərək operatormuzdan məhsul haqqında məlumat ala və sifarişi operator vasitəsilə rəsmiləşdirə bilərsən. 4. Bir kliklə al: Bəyəndiyin məhsulun səhifəsində «1 kliklə al» düyməsini bas, telefon nömrəni qeyd et və ödəniş üsulunu seç. Daha sonra operatorumuz səninlə əlaqə saxlayaraq detalları dəqiqləşdirəcək və sifarişi təsdiqləyəcək.
Sifarişim niyə ləğv oluna bilər?
Sifarişiniz bu səbəblərə görə ləğv edilə bilər: anbarda məhsulun olmaması; çatdırılma üçün məlumatların səhv qeyd edilməsi; ödəmə ilə bağlı problemlər və ya üç uğursuz cəhddən sonra səninlə əlaqə qurmaq mümkün olmaması.
Hansı ödəniş üsulları mövcuddur?
Kontakt aşağıdakı ödəniş üsullarını təklif edir:
1. Nağdsız ödəniş: Sifarişi onlayn olaraq bank kartı ilə həm saytda, həm də məhsulun çatdırılması zamanı və ya mağazada ödəmək mümkündür. Həmçinin, Apple Pay və Google Pay kimi rəqəmsal ödəniş xidmətlərindən də istifadə edə bilərsən.
2.Nağd ödəniş: Məhsulu həm mağazalarda, həm də çatdırılma zamanı nağd şəkildə ödəyə bilərsən.
3. Hissə-hissə ödəniş: Bizdə həm Kontakt-ın daxili hissə-hissə ödənişi, həm də bank kartı ilə hissə-hissə ödəniş mövcuddur. Saytda yalnız Birbank taksit kartı ilə hissə-hissə ödəniş etmək mümkündür. Mağazalarda və çatdırılma zamanı isə istənilən bank kartı ilə hissə-hissə ödəniş etmək olar.
Sifariş rəsmiləşdirildikdən sonra ödəniş üsulunu dəyişmək mümkündür?
Bəli, sifariş rəsmiləşdirildikdən sonra ödəniş üsulunu (kartdan nağda və ya əksinə) dəyişə bilərsən. Bunun üçün sifarişi qəbul edərkən bu barədə kuryerə məlumat vermək və ya əvvəlcədən *6060 nömrəsinə zəng edərək bu haqqda operatora bildirmək lazımdır ki, məlumat kuryerə ötürülsün.
Məhsul mövcud deyilsə nə etmək lazımdır?
Əgər məhsul mövcud deyilsə *6060 nömrəsinə zəng edə və ya LiveChat vasitəsilə bizimlə əlaqə saxlaya bilərsən. Biz məhsulun yenidən mövcud olacağı müddəti dəqiqləşdirəcəyik və satışa çıxarıldığı zaman sənə məlumat verəcəyik.
Çatdırılma ünvanını necə dəyişmək olar?
Sifariş rəsmiləşdirildikdən sonra operator səninlə əlaqə saxlayaraq ünvanı dəqiqləşdirəcək. Bu mərhələdə ünvanı dəyişmək mümkündür. Əgər sifariş artıq təsdiqlənibsə, ünvanı yeniləmək üçün *6060 nömrəsinə zəng etməlisən.
Çatdırılma müddəti nə qədərdir?
Çatdırılma müddəti bölgədən və məhsulun anbarda mövcudluğundan asılıdır. Baku, Sumqayıt və Xırdalan üçün çatdırılma 2 iş günü ərzində həyata keçirilir, uzaq bölgələr üçün isə 3-14 gün aralığında dəyişir. Kampaniya dövründə və ya əlverişsiz hava şəraitində çatdırılma müddəti arta bilər.
Alışdan sonra fiskal çek təqdim olunur?
Bəli, alışdan sonra mütləq fiskal çek təqdim olunur. Bu alış və ödənişi təsdiqləyən rəsmi sənəddir.
Əgər sifariş etdiyim məhsul əvəzinə başqa bir məhsul çatdırılıbsa, nə etməliyəm?
Əgər sənə sifariş etdiyin məhsul əvəzinə başqa bir məhsul çatdırılıbsa*6060 qaynar xətti vasitəsilə və ya saytda LiveChat üzərindən bizimlə əlaqə saxlaya bilərsən. Biz detalları dəqiqləşdirdikdən sonra qaytarılmanı təşkil edəcəyik. Məhsul qaytarıldıqdan sonra düzgün məhsul göndəriləcək və ya mağazada dəyişdirmək təklif olunacaq. Əgər dəyişdirmək mümkün olmazsa, ödəniş geri qaytarılacaq.
Məhsulu qaytarmaq üçün nə etmək lazımdır?
Məhsulun qaytarılması üçün *6060 nömrəsinə zəng edərək bu barədə bizə məlumat ver. Operator sənə bütün zəruri məlumatları təqdim edəcək və səni ən yaxın mağazaya yönləndirəcək. Mağazada məhsul texniki mütəxəssis tərəfindən yoxlanılacaq. Əgər məhsulda defekt aşkarlanarsa və ya o, bəyan edilmiş xüsusiyyətlərə uyğun gəlməzsə, sənə məhsulun dəyişdirilməsi və ya ödənişin geri qaytarılması təklif olunacaq. Əgər defekti dərhal aşkar etmək mümkün olmazsa, məhsul əlavə yoxlama üçün servis mərkəzinə göndəriləcək.
Hansı hallarda məhsul qaytarıla bilməz?
Məhsulun qaytarılması bu hallarda mümkün deyil: əgər orijinal qablaşdırma zədələnibsə; əgər şəxsi gigiyena məhsulları istifadə edilibsə; əgər elektron cihazlarda proqram təminatı aktivləşdirilibsə; əgər məhsul sən tərəfdən tam komplektasiya şəkildə təqdim edilməyibsə.
Məhsullara zəmanət verilir?
Bəli, məhsulların əksəriyyətinə istehsalçı tərəfindən zəmanət təqdim olunur.
Şəxsi hesab
Şəxsi hesabın üstünlüklərindən yararlanmaq üçün daxil olmaq və ya qeydiyyatdan keçməyi tövsiyə edirik.